пʼятниця, 30 грудня 2016 р.

Робота з текстом

 Робота з текстом

·        Назвіть автора твору. Чи знайоме вам це прізвище? Які твори названого автора ви вже читали?
·        Визначте стиль тексту ( художній чи науково – пізнавальний)
·        Назвіть головних персонажів твору.

·        Знайдіть і випишіть ключові слова ( вжиті для розуміння тексту)
·        Визначте тему тексту.
·        Поставте до твору запитання
·        Чому твір так називається? Як би ви назвали цей твір?
·        Знайдіть у творі слова , вжиті у прямому та переносному значенні. Поясніть їх вживання.
·        Знайдіть у тексті спільнокореневі слова.
·        Складіть загадку про бджілку.
·        Перекажіть текст від свого імені.
·        Перенесіть події твору у нове місце.
·        Намалюйте до твору ілюстрацію.
·        Підготуйтеся до читання в особах.
·        Знайдіть у тексті звертання.
·        Підготуйтеся до інсценування.
·        Знайдіть невідомі слова та з’ясуйте їх значення.
·        Назвіть основних персонажів твору.
·        Складіть розповідь про одного з героїв твору.
·        Випишіть засоби художньої виразності : образні слова, порівняння, метафори.

·        Знайдіть у тексті однорідні члени речення.
·        Перекажіть творчо.
·        Складіть художній опис півня.
·        Зашифруйте назву твору.
·        Добери до твору прислів’я або загадку.
·        Перекажіть дослівно.
·        Введіть у сюжет твору додаткового персонажа.
·        Намалюйте до твору малюнки – символи.
·        Визначте рід твору : проза, поезія, драма.
·        Продовжте твір далі.
·        Перенесіть події твору у нове місце.
·        Перекажіть від імені дійової особи.
·        Яка основна думка твору?
·        Підберіть твір аналогічної теми.
·        Складіть науково – пізнавальний опис.
·        Побудуйте міркування.
·        Підготуйте репортаж за матеріалом твору.
·        Складіть віршик про осінь.
·        Складіть план твору.
·        Трансформуйте сумну історію у кумедну.
·        Підготуйте пантоміму за змістом твору.
·        Перекажіть дослівно.
·        Яке пізнавальне значення твору?
·        Намалюйте до твору ілюстрацію.
·        Поміняйте місцями головного і другорядного персонажів.
·        Доберіть до твору прислів’я чи загадку.
·        Визначте моральний аспект твору.
·        Перенесіть події твору у нове місце.
·        Висловіть власне ставлення  до вчинків дійових осіб.
·        Внесіть у зміст твору елементи сучасності.
·        Перекажіть стисло.
·        Підготуйтесь до читання ланцюжком.
·        Складіть афоризм.
·        Визначте мотиви поведінки головного героя.
·        Побудуйте міркування.
·        Визначте тему тексту.
·        Зіставте вчинки персонажів.
·        Складіть твір із протилежним змістом.
·        Продовжте  твір далі
·        Перекажіть творчо.
·        Чому твір так називається? Як би ви назвали цей твір?
·        Складіть науково – пізнавальний опис.
·        Перекажіть від свого імені.
·        Складіть загадку про синичку.
·        Складіть малюнковий план до твору.
·        Перекажіть стисло.
·        Перекажіть від свого імені.
·        Продовжте твір далі.
·        Висловіть власне ставлення до вчинків дійових осіб.
·        Внесіть у оточуючий світ, описаний у творі, новий предмет.
·        Складіть художній опис квітки.
·        Як би ви назвали цей твір?
·        Вилучіть одного з персонажів.
·        Придумайте за змістом твору ребуси.
·        Складіть образні порівняння.
·        Знайдіть у тексті речення з однорідними членами.
·        Назвіть основних героїв твору.
·        Зіставте вчинки персонажів.
·        Знайдіть ключові слова, важливі для розуміння тексту.
·        Складіть речення про те, чого насправді не може бути.
·        Трансформуйте сумну історію у кумедну.
·        Висловіть самокритичні думки до подій.
·        Перекажіть від свого імені.
·        Складіть план.
·        Висловіть власне ставлення.
·        Визначте  мотиви поведінки головного героя.
·        Поміняйте місцями головного і другорядного персонажів.
·        Як би ви назвали цей твір?
·        Знайдіть у творі опис.
·        Придумайте щасливе закінчення історії.
·        Знайдіть у творі слова, вжиті у переносному значенні.
·        Знайдіть у тексті звертання.
·        Складіть твір із протилежним змістом.
·        Чому твір так називається?
·        Перенесіть події твору в нове місце.
·        Основна думка твору.
·        Висловіть власне ставлення.
·        Придумайте щасливе закінчення історії.
·        Введіть у сюжет твору додаткового персонажа.
·        Складіть план.
·        Зіставте вчинки персонажів.
·        Назвіть основних персонажів твору.
·        Висловіть власне ставлення до подій, зображених у творі.
·        Перекажіть від свого імені.
·        Знайдіть у творі ключові слова, важливі для розуміння тексту.
·        Підготуйте пантоміму за змістом твору.
·        Знайдіть ключові слова, важливі для розуміння тексту.
·        Складіть вірш про...
·        Знайдіть невідомі слова та знайдіть їх значення.
·        Визначте  частини тексту.
·        Замініть негативного персонажа позитивним.
·        Перекажіть від імені дійової особи.
·        Складіть казку.
·        Намалюйте до твору ілюстрацію.
·        Зашифруйте назву твору.
·        Знайдіть у творі синоніми.
·        Визначте  зачин та кінцівку.
·        Складіть план.
·        Перекажіть від свого імені.
·        Знайдіть спільнокореневі слова.
·        Поміняйте місцями головного і другорядного персонажів.
·        Внесіть у зміст твору елементи сучасності.
·        Складіть лічилку.
·        Визначте  засоби художньої виразності.
·        Визначте  основну частину тексту.
·        Знайдіть слова, вжиті у переносному значенні..
·        Поширте речення у першому абзаці.
·        Знайдіть питальні речення.
·        Підготуйте за темою твору інформаційне повідомлення з додаткової літератури.
·        Складіть твір із протилежним змістом.
·        Знайдіть спільнокореневі слова.
·        Складіть малюнковий план .
·        Замініть кінцівку твору.
·        Знайдіть слова, вжиті у переносному значенні.
·        Виберіть у бібліотеці твір подібної теми.
·        Складіть малюнковий план.
·        Знайдіть ввічливі слова .
·        Підготуйтеся до читання ланцюжком.
·        Складіть план.
·        Розкажіть про свою бабусю.
·        Трансформуйте сумну історію у щасливу.
·        Знайдіть у тексті ключові слова.

Немає коментарів:

Дописати коментар