субота, 21 січня 2017 р.

Аналіз навчально-виховного процесу за 2015-2016 навчальний рік

Аналiз навчально-виховного процесу
за 2015 – 2016 навчальний рік

             У 1 класі на кінець навчального року навчалося  4 учнів, з них: 2 дiвчаток i 2 хлопчикiв. 

        Всі учні засвоїли навчальну програму за 1 клас. Показники успiшностi у класi такi:
      • учнiв з високим рiвнем навчальних досягнень – 0 ;
      • учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень  - 4 (100%) ;
      • учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень - 0 ;
  • учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень – 0.
 
Це свідчить про те, що  учні здатні впоратися з більшістю завдань самостійно, але іноді потребують допомоги дорослого.  До основних проблем відносяться рівні розвитку моторики, зорово-моторної і просторової координації, вміння виділяти основне для класифікації.
                        У спілкуванні з учителем учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.
          Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання  в процесі навчання, виховання в суспільстві та колективі, сім’ї та школі, це самовиховання та перевиховання, це різноманітна  виховна робота в процесі праці, гри, спілкування, суспільної діяльності, самодіяльності, самотворчості та самоуправління
         Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
                       Протягом 2015-2016 навчального року проводилась виховна робота, яка поєднала в собі традиційні  та нетрадиційні форми та методи роботи, які виконують розливальну функцію і формують громадську активність учнів. Для цього використовувались: елементи превентивного виховання, бесіди, рольові ігри, тренінги, практикуми («Речі у твоєму портфелі», «Як треба розмовляти з дорослими», «Руки – основний носій збудників хвороб», «Правильне харчування», «Правила поведінки за столом», «Твої обов*язки в сім*ї», «Будь обережним на дорозі», «Увага, лід», «Як слідкувати за своїм робочим місцем», «Ти і твої друзі на перерві» та ін..),  залучались до виховної роботи батьки. Багато часу приділялось морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила виховні години, бесіди, усні журнали, заочні подорожі   на відповідну тематику: «Цікавий світ навколо тебе», «Подорож мальовничими куточками України», «Твори добро, бо ти – людина», «Богданівська чарівниця», «Здоров*я – головний життєвий скарб», «Цікаві винаходи людства», «Наш рід», «Цікавий світ професій», «Мова моя калинова», «Скарби бабусиної скрині», «Уклін тобі, Тарасе», «Ти і твої рідні», «Знаємо свої права, виконуємо свої обов*язки», «Патріоти України» та ін.. Учні класу брали участь у загальношкільних святах: свято Осені, конкурс віршів про мову та віршів Т.Г.Шевченка, Новорічне свято, свято–вітання для мам, свято Перемоги, заходи в рамках декади початкової освіти, заходи в рамках року англійської мови, виготовляли новорічні прикраси для ялинки і для класу,  готували мамам подарунки своїми руками. Активна робота проводилась над навчальними проектами.
          Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність). З цією метою щоденно провожу бесіди та роз’яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький чи великий інцидент, що трапляється у класі та спонукаю своїх вихованців до адекватних висновків щодо даної ситуації
                      Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: прибирання території та класного приміщення, проведення бесід та рольових ігор з молодшими школярами .
                      Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад
         В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей немає. 
           Ефективною роботою з проблемними дітьми є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою.
                       В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. Взаємовідносини у сім’ї в деякій мірі відображаються   на навчанні та поведінці дітей.
           Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів. 
                       У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками. У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного  та родинного впливу на особистість дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар