Аналiз
навчально-виховного процесу
за 2015 – 2016 навчальний рік
У 1 класі на кінець
навчального року навчалося 4 учнів, з
них: 2 дiвчаток i 2 хлопчикiв.
Всі учні засвоїли навчальну
програму за 1 клас. Показники успiшностi у класi такi:
• учнiв з високим рiвнем навчальних
досягнень – 0 ;
• учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень - 4 (100%) ;
• учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень - 0 ;
• учнiв iз початковим рiвнем навчальних досягнень – 0.
Це свідчить про те, що учні здатні впоратися з більшістю завдань
самостійно, але іноді потребують допомоги дорослого. До основних проблем відносяться рівні
розвитку моторики, зорово-моторної і просторової координації, вміння виділяти
основне для класифікації.
У спілкуванні з учителем учні
проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за
складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.
Виховна робота в класному
колективі складна та різноманітна: це виховання
в процесі навчання, виховання в суспільстві та колективі, сім’ї та
школі, це самовиховання та перевиховання, це різноманітна виховна робота в процесі праці, гри,
спілкування, суспільної діяльності, самодіяльності, самотворчості та
самоуправління
Основною метою виховної
діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в
колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм
легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка
б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом 2015-2016 навчального року
проводилась виховна робота, яка поєднала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи, які
виконують розливальну функцію і формують громадську активність учнів. Для цього
використовувались: елементи превентивного виховання, бесіди, рольові ігри,
тренінги, практикуми («Речі у твоєму портфелі», «Як треба розмовляти з
дорослими», «Руки – основний носій збудників хвороб», «Правильне харчування»,
«Правила поведінки за столом», «Твої обов*язки в сім*ї», «Будь обережним на
дорозі», «Увага, лід», «Як слідкувати за своїм робочим місцем», «Ти і твої
друзі на перерві» та ін..), залучались
до виховної роботи батьки. Багато часу приділялось морально-етичному вихованню
учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної
поведінки. Для цього проводила виховні години, бесіди, усні журнали, заочні
подорожі на відповідну тематику:
«Цікавий світ навколо тебе», «Подорож мальовничими куточками України», «Твори
добро, бо ти – людина», «Богданівська чарівниця», «Здоров*я – головний життєвий
скарб», «Цікаві винаходи людства», «Наш рід», «Цікавий світ професій», «Мова
моя калинова», «Скарби бабусиної скрині», «Уклін тобі, Тарасе», «Ти і твої
рідні», «Знаємо свої права, виконуємо свої обов*язки», «Патріоти України» та
ін.. Учні класу брали участь у загальношкільних святах: свято Осені, конкурс
віршів про мову та віршів Т.Г.Шевченка, Новорічне свято, свято–вітання для мам,
свято Перемоги, заходи в рамках декади початкової освіти, заходи в рамках року
англійської мови, виготовляли новорічні прикраси для ялинки і для класу, готували мамам подарунки своїми руками.
Активна робота проводилась над навчальними проектами.
Значну увагу приділяю
формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру:
(чесність, порядність). З цією метою щоденно провожу бесіди та роз’яснювальну
роботу, прагну обговорити кожен маленький чи великий інцидент, що трапляється у
класі та спонукаю своїх вихованців до адекватних висновків щодо даної ситуації
Формую екологічну культуру школярів,
залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: прибирання території
та класного приміщення, проведення бесід та рольових ігор з молодшими школярами
.
Взаємовідносини класного керівника і учнів
класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, підтримують, прислухаються до
зауважень та порад
В цілому клас
характеризується позитивно. Учні класу доброзичливі у спілкуванні,
емоційно-відкриті. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних
до правопорушень дітей немає.
Ефективною роботою з
проблемними дітьми є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога
однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою.
В становленні та розвитку учнів спираюсь
на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з
батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного
керівника. Взаємовідносини у сім’ї в деякій мірі відображаються на навчанні та поведінці дітей.
Батьківський комітет
працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та
позакласних заходів.
У роботі з батьками використовую в
основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу
батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських
зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати
родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками. У практику
моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар