субота, 18 лютого 2017 р.

Сценарії

       Свято 8 Березня

1   Учень.
Синіє березневий ранок,
Сніги чорніють за селом.

Весна прийшла до нас на ґанок
І сіє квіти під вікном.
2  Учень.
Струмки з горбочків задзвеніли,
І білий світ весь задзвенів.
Поля всі враз зазеленіли
І ріки вийшли з берегів.
Полощуть верби в водах віти,
Вербові котики цвітуть.
І визирнули перші квіти,
А квіти радість всім несуть.
3  Учень.
Весна прийшла струнка і гожа,
В природі стільки вже пісень!
І на весну — матуся схожа,
Бо розвидняє діткам день.
Учень 4
 Вона встає і світ співає,
І музика враз ожива.
Матуся діток пригортає,
Говорить ніжні їм слова.
У школу діток проводжає
І пестить, і голубить їх.
У хаті цілий день лунає
Дитяча пісня, ніжний сміх.
5 Учень.
То ж навесні і в мами свято,
 Бо мама, як сама весна.
То ж свята можна об'єднати —
Весна і мамочка ясна.
                                 Пісня «Матуся»
Учень 6
Як то любо, як то мило,  
Хто іще маленький,
Хто побавитись-погратись  
Може коло неньки!
Ненька візьме на коліна,  
Злегка погойдає,
Гарну казочку розкаже,
 Пісню заспіває.
Учень7
Ненька тихо заговорить,
Ніжно усміхнеться,
А погладить по голівці –
Смуток весь минеться.
Як то гарно, як то мило,
Хто іще маленький!
Та й великому побути
Мило коло неньки
Учень 8
Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля.
Найдорожче в світі слово
Так звучить у рідній мові:
Мати, матінка, матуся,
 Мама, мамочка, мамуся!
Називаю тебе я,
Рідна ненечко моя.
Учень 9
Матусю рідненька найкраща у світі.
Про всіх нас турбуєшся ти.
Щоб всі ми були і одягнені, й ситі,
І легко було нам рости.
Щоб труднощі вміли в житті подолати,
І добрими стали людьми.
Та світ наш великий могли пізнавати
І мудрими виросли ми.
Учень10
Моя матуся схожа на весну,
Красива, наче сонце світанкове.
 Люблю я усмішку веселу і ясну
І кожне слово щире й загадкове.
Та ніжну ласку, що у тих словах,
І дотик рук, обійми-поцілунки.
Та доброту, що ллється у піснях.
Учень 11
За бабусю замовити хочу словечко,
Доброта в ній — не має меж.
Добре й щире в бабусі моєї сердечко
І душа в неї світла теж.
 Вона внукам дарує сердечність і ласку,
її щедрість не знає кінця!
Вона завжди розкаже легенду чи казку
І любов'ю зігріє серця.
Учень 12
Подарує онукам загадку і диво,
Зніме зірку гарячу з небес.
Щоб ішли по життю її внуки щасливо
Й мали сонця побільше й чудес.
Учень 13
Щоб росли всі хороші, здорові, щасливі
Та усміхнені завжди були.
Працьовиті та мудрі, веселі й вродливі
Всі на білому світі жили.
Учень 14
Дорогу свою бабусю
Я сьогодні привітаю.
Я, сказати вам, горжуся,
Що таку бабусю маю.
Я люблю тебе, бабуся,
Будь красива, не журись,
Будь здорова та моторна,
Ти радій і веселись!
Учень 15
Працьовита та весела,
Завжди гарний настрій має,
 І її поради мудрі,
Нам усім допомагає.
 Це - бабусечка моя,
Привітаю її я!
Побажаю щастя й долі,
Щоб всього-всього доволі,
Щоб життю тільки раділа
І ніколи не хворіла!
Учень 16
У святковий день жіночий,
Тільки-но розплющу очі,
До бабусі побіжу.
Привітаю і скажу,
Що люблю її без тями,
Бо піклується за нами!
Учень 17
Всі бабусю привітати
Ми хочемо у світлий день.
І для неї  заспівати
Ясних і радісних пісень.
                                           Пісня «Бабусенька»
Учень 18
І про сестричку хочу я сказати
Хороше слово, бо вона моя
Найкраща подруга і нас не роз'єднати,
Вона, я, мама й тато — це сім'я.
Учень 19
Сестричка допоможе й приголубить.
Ми з нею разом ходимо кругом.
Вона хороша й дуже мене любить
І нам приємно бути вдвох обом.
Учень 20
Ростом невеличка
І швидка-швиденька —
Це моя сестричка,
Ще вона маленька.
Та як всі дівчатка
Все вона з нитками —
Учиться в'язати
У своєї мами.
Учень 21
Вчора здивувала
Всіх моя сестричка.
Братику зв'язала
Білі рукавички.
Гарні, невеличкі,
Теплі та м'якенькі...
От вам і сестричка,
Ось вам і маленька!
                                                 Пісня  «Хвостики-метелики»
Учень 22
Голубіють очі батьківської хати
І стежина в'ється двором доворіт.  
Ти на тій стежині вивела нас, мати!
На щасливу долю, у широкий світ.
Учень 23
Спасибі тобі, мамо, за твоєї душі багатство,
За любов материнську святу.
Спасибі, мамо, за твою найніжнішу ласку
І найдобрішу твою доброту.
Учень 24
Ти для нас хотіла прихилити небо,
Щоб не знати дітям смутку і невдач,
 Не завжди слухняні, ми були у тебе,
 Дорога матусю, ти за все пробач!
Учень 25
Бережіть материнське серце,
 Бо воно як воскова свічка,
То на ґноті маленьке сонце,
Ніжне й тепле, але не вічне.

Моя люба мати,
Калиновий цвіт.
 В тобі рідна мати
Весь мій любий світ.
В тобі моє щастя,
В тобі — моя ціль,
Моє — твоє горе
Моїм є твій біль.
Учень 27
Ти — мій скарб найбільший,
Ти — мій скарб живий,
Ти — моя перлина,
Скарб мій дорогий.  
Ти мене хорониш від лихих тривог,
Най благословить тя
З неба Господь Бог!
Учень 28
Що то є за днина,
Що то є за свято,
Що сюди зійшлося
Гостей так багато?
Знаю, що за днина,
І всім варто це знати:
Прийшли всі люди
Маму привітати
                                         Танок

Учень 29
Матінко моя єдина!
Ти ж для мене цілий світ!
 І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
 Наче квітка весняна!
Учень 30
Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання –
Від доні, від сина.
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей весняний ранок,
У велике свято!
Учень 31
Усміхнися, сонечко, з неба, з висоти,
 Нашу любу матінку нам озолоти.
Ой, прилинь же, пташечко, з тихого гайку,
Заспівай матусеньці пісеньку дзвінку.
Розквітайте, вийтеся, запашні квітки,
Устеліть листочками мамині стежки.
Учень 32
Бо матуся рідна
Для дітей працює,
Сорочину шиє,
Бавить їх, годує.
Як вони веселі,
 Матінка радіє,
Якім щось бракує,
Помогти уміє.
Учень 33
Знаю, добре знаю:
Матінка єдина
Трудиться всю днину
Для дочки й для сина.
В радості і в смутку
Завжди з діточками;
Все, що тільки маєм,
Маємо від мами.
Учень 34
А чуєш, як в грудях
Нам б'ється серденько?
Те серце дала нам
Також рідна ненька!
Я знаю! Тим серцем
Ми маємо жити,
 І Бога, і маму,
 Край рідний любити.
Учень 35
За всі тії труди,
Що нам дала мати,
Прийшли ми всі нині її шанувати.
За всю важку працю,
За всі її труди
Бодай одна днина
 Хай святом їй буде!
Учень 36
Бажаємо усім вам щиро
Тепла, здоров'я, щастя, миру!
І світла, радості що день
Та щирих слів, нових пісень!
Учень 37
Щоб усмішками ви цвіли
И завжди веселими були!
Й до вас приходили, мов казка,
Тепло, любов, надія й ласка.

Учень 38
Хай сонечко для вас сміється,
 А вам усе в житті вдається.
І хай панує в світі знов
Надія, Віра і Любов!
Учень 39
Сьогодні привітати хочем
Ми любих мам із Днем Весни
І від усього серця зичим,
Щоб завжди гарними були
Учень 40
Щоб не сивіло в вас волосся
 І щоб не морщилось чоло,
Щоб вам, кохані наші мами
В усьому і завжди везло.
Учень 41
Щоб вас кохали наші тата
І дарували квіти вам
Немає бо в усьому світі
Жінок чарівніших за мам.
Учень 42
Хай хоч і в маленькім ділі
Та руки в нас уже умілі
Для Вас, наші славні мами
Ростемо помічниками
І подарунки змайстрували
Своїми руками.
Учень 43
Спасибі Вам, - говорим знов,-
За вашу ласку і любов.
І вся наша дітвора
Вам зичить щастя і добра!

                                Пісня «Люба матуся»

Немає коментарів:

Дописати коментар