ПЛАН РОБОТИ
з батьками учнів 2 класу
на 2016 – 2017 навчальний рік
№
п\п
|
Зміст роботи
|
Дата
проведення
| |
1.
|
Батьківські збори
1.
Лекція “Як допомогти
дітям добре вчитися”.
2. Зміст та організація
навчально-виховного процесу у
2
класі.
3. Вибори батьківського
комітету.
|
Вересень
| |
2.
|
Індивідуальна робота з
батьками.
1. Вивчати виховний потенціал
сім’ї, взаємовідносини
між її членами, ставлення кожного учня до
своїх
батьків.
2. Підтримувати постійний зв’язок
із сім*ями учнів,
досягти єдності дій сім’ї і вчителя у
вихованні дітей.
3. Проводити консультації з
питань виховання доброти,
милосердя, взаємоповаги в сім`.
|
Протягом
року
| |
3.
|
Батьківські збори
1. Аналіз
навчально-виховного процесу за І
семестр.
2. Лекція “ Як навчити дитину успішно виконувати
домашнє завдання”.
3.Організація відпочинку дітей
під час зимових канікул.
4 . Відповідальність батьків за
безпеку життєдіяльності
дітей у позашкільний час.
|
Грудень
| |
4.
|
Педагогічний практикум.
1. Якими рисами характеру вашої дитини ви
можете
пишатися?
2. Чим займається ваша дитина у
вільний час?
3. Які недоліки ви бачите у вихованні дитини?
4. Як допомагаєте у навчанні?
|
Лютий
| |
5.
|
Батьківські збори
1. Лекція “Як
виховати дисципліновану дитину”.
2. Значення особистого прикладу батьків у
вихованні
дитини.
3. Правила поведінки в
громадських місцях.
4. Обговорення педагогічних
ситуацій.
|
Березень
| |
6.
|
Батьківські збори
1. Підсумки роботи за рік.
2. Організація літнього
відпочинку дітей.
3. Відповідальність батьків за
безпеку життєдіяльності
дітей під час зимових канікул.
4. Надання допомоги у
підготовці класу до нового
навчального року.
|
Травень
| |
7.
|
ПЛАН РОБОТИ
з батьками учнів 1 класу
на 2015 – 2016 навчальний рік
№
п\п
|
Зміст роботи
|
Дата
проведення
| |
1.
|
Батьківські збори
1.
Лекція “Особливості психофізіологічного розвитку
дітей шестирічного віку”.
2. Зміст та організація
навчально-виховного процесу у
1
класі.
3. Анкетування «Чи готова
дитина до школи».
4. Вибори батьківського
комітету.
|
Вересень
| |
2.
|
Індивідуальна робота з
батьками.
1. Вивчати виховний потенціал
сім’ї, взаємовідносини
між її членами, ставлення кожного учня до
своїх
батьків.
2. Підтримувати постійний зв’язок
із сім’ями учнів,
досягти єдності дій сім’ї і вчителя у
вихованні дітей.
3. Проводити консультації з
питань виховання доброти,
милосердя, взаємоповаги в сім`ї.
|
Протягом
року
| |
3.
|
Батьківські збори
1. Аналіз навчальних досягнень
учнів..
2. Лекція “ Режим дня першокласника”.
3 . Відповідальність батьків за
безпеку життєдіяльності
дітей у позашкільний час.
|
Грудень
| |
4.
|
Педагогічний практикум.
1. Роль матері у вихованні дитини.
2. Джерела материнської любові. Необхідність
органічного поєднання любові і вимогливості у ставленні до дитини.
3. Неправильне розуміння материнської любові до
дітей.
Вміння матері розуміти дитину, бути їй
другом –
головна умова успішного виховання дітей. |
Лютий
| |
5.
|
Батьківські збори
1. Лекція “Здібності, коли і як вони
розвиваються”.
2. Значення особистого прикладу
батьків у вихованні
культури поведінки дитини.
4. Обговорення педагогічних
ситуацій.
|
Березень
| |
6.
|
Батьківські збори
1. Підсумки роботи за рік.
2. Організація літнього
відпочинку дітей.
3. Відповідальність батьків за
безпеку життєдіяльності
дітей під час зимових канікул.
4. Надання допомоги у
підготовці класу до нового
навчального року.
|
Травень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар